fredag 28 mars 2008

Hemsk morgon, men trevlig kväll!


Usch, vilken jobbig morgon jag hade idag. Alicia vaknade kvart över 5, absolut för tidigt med tanke på att hon sover ca 30 min på dagis....Men som tur var somnade hon om, men jag fick väcka henne sen, för att jag skulle hinna till jobbet. Och när vi kom till dagis och jag tagit av henne kläderna så började hon gråta, var SÅ ledsen!! Jag trodde helst seriöst jag skulle bryta ihop. Men det var bara att hålla inne tårarna så hon inte skulle se hur ledsen jag var. När jag kom till jobbet ringde jag för att kolla läget, och hon hade tydligen slutat gråta direkt jag åkt. TUR!!!
Gissa om jag längtat efter min sessa idag?? Som tur var så slutade jag kl 15 så då skyndade jag hem, och det var en vääääldigt mammig och go tjej som mötte mig i dörren. :-)
Idag hade då iaf varit den bästa hittills tyckte fröknarna.

I eftermiddag var Malin, Christer och Melker här och åt middag. Mycket trevligt som vanligt! :-)
I helgen är vi lediga hela familjen, så i morgon ska vi nog åka till Leo´s eller motsvarande i Piteå (vad det nu heter har jag glömt)!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: