söndag 23 mars 2008

Gud så uttråkad jag är!!!

Den här veckan har verkligen varit låååååång. Em-veckan för Fredrik och sen så är det nog bara vi som varit hemma i påsk. Ja, jag menar allvar. Måste vara enbart vi i hela Älvsbyn!! Och hur kul är det egentligen att gå ut, när man bor i lägenhet?? Vad ska vi göra här ute? Alicia tycker inte det är värst kul, och absolut inte jag! Bara en massa knasiga människor, och då menar jag INTE dom som faktiskt ÄR utvecklingsstörda. Nåja, gårdagen var ju iaf trevlig, när vi var hos mamma och pappa hela dagen. Alicia var som vanligt världens snällaste gullunge, och i morse ville hon: "åka bil mommo". Och när jag då svarade: nä, inte idag. Då svarar hon "seen, i mojon". (Och för den som inte förstod det så betyder det: Sen, i morgon)

Oj oj oj, nu borde man VERKLIGEN gå på diet efter helgen.
Och på tisdag börjar allvaret!! För då börjar jag jobba igen. Tänk att jag varit mamma-ledig i 1 år och 7 månader! Har gått sjukt fort.....

Inga kommentarer: