onsdag 2 april 2008

Sjuk

Natten till måndag åkte jag på magsjuka. Inte kul alls!! Idag mår jag hur bra som helst, men är hemma från jobbet en dag extra pga smittorisken. Skulle dessutom ha varit i charken idag. Och hur rastlös har jag då varit idag? Ja, ni kan ju bara tänka er...
Nu sitter jag bara och väntar på att Fredrik ska komma hem med gumman från dagis. Gud vad jag längtar efter henne!

Och NU ÄR VI HUSÄGARE! Igår fick vi tillgång till huset.
Och vi har inte ens börjat packa än. I helgen får vi taken målade och väggarna tapetserade så till veckan börjar vi väl flytta så smått skulle jag tro. Lite beroende på hur jag kommer att jobba. Måste hämta mitt schema på jobbet. Lite stressad börjar jag bli! Men som tur är, så jobbar F eftermiddag i början av veckan, så han kommer att lämna Alicia på dagis kring 10, så då har han ju några timmar på sig att packa. Och jag måste säga att han är en PÄRLA på det där. Sist vi flyttade så gjorde jag knappt nånting alls. :-) Varje dag jag kom hem från jobbet så hade han hunnit en massa.
Men däremot när sakerna ska packas upp, och ställas på plats, det är DÅ jag tar över. :-)

I morgon är jag ledig. Vilket betyder att gumman också är ledig hela dagen. Så det kanske bär av till v-b på förmiddagen eller en sväng till mormor och morfar. Får se vad som händer....

Inga kommentarer: