tisdag 3 februari 2009

Sjuklingar (som vanligt när jag skriver här)



















Vi har legat i influensan hela familjen samtidigt. Inte kul alls. Men nu är jag och Fredrik så gott som friska ( förutom hosta, snor och ingen ork) Men det lär man nog få ha ett tag! Däremot lilla gumman har haft 6 dagen med feber idag. Varit till farbror doktorn och fått hostmedicin. Det var ju inte riktigt det vi kom dit för....Men tydligen så ska hon ha haft feber i 10 dagar innan man får nåt utskrivet mot det. Så nu hoppas jag verkligen att det vänder. Hon har ju inte ätit på en vecka och börjar vara ganska sliten. Tur hon har lite att ta av:-)

I morgon kommer vår nya soffa!:-) Den skulle inte komma förens vecka 9, gissa om vi blev förvånade att vi kan hämta den i morrn??
Så i morgon blir det städning och gardinbyte för min del. Åh, det kommer att bli så fint. Vi har ju även tapetserat vardagsrummet och fått in världens finaste gamla skåp som vi vitmålat.

I kväll blir det en MYCKET tidig kväll, och jag hoppas verkligen gumman sover bra i natt, för dom två senaste nätterna har vi knappt sovit alls.

Ska försöka lägga ut lite nya bilder så farbror Lars får se:-)

Gokväll!

Inga kommentarer: