tisdag 26 februari 2008

Tidig morgon


Alicia vaknade halv 6 i morse, och vägrade somna om. (Höll på i en och en halv h), men då gav jag upp. Hoppas hoppas hon sover längre i morgon. Dagarna blir ju så långa när man ska stiga upp så tidigt!

Vi gick en sväng på marknaden idag, men som vanligt så köpte vi ingenting. Däremot köpte jag ett svindyrt fotoalbum på Pärlfoto. Hade tänkt göra ett riktigt fint album med kort på Alicia. Jag borde verkligen skämmas, har nämligen inte satt in ett enda kort i album sen gumman föddes, dvs 1 1/2 år sen.....Så nu är det skärpning som gäller. Men jag är ju en bit på vägen. Nu gäller det bara att ta tag i det också. :-)

Sen har vi varit ute nästan hela eftermiddagen.

1 kommentar:

Allt å lite till sa...

Du är inte den enda som är dålig på att fixa iordning alla foton. Jag har satt in foton fram till Melvin var ca 1½ år, men sen dess har jag inte fått det att bli. Så jag har också en hel del foton som bara ligger och väntar på att få flytta in i ett album. Nåja, snart så kanske det blir av... :-)